100202

Publicerat: 2010-02-02 20:28:00
Msn, blogg.se och allt möjligt på min dator fuckar runt med mig idag:P oh well.

Fixade mitt läppglans idag... vilket kanske låter lite tjejigt hehe. Var nere på stan en snabbis i fredags och ihop med att jag var stressad till bussen, så han jag inte kolla vad jag tog. Lång historia till kort. Hylsan var tom, och har idag skaffat mig ett nytt. Kvällen bjuder på Gossip girl, och lite annan film.
Ni som känner mig vet ju att jag är en "filmoman" (måste nog leta upp en ordlista för och se om det ordet ens finns, tvivlar nämligen starkt.)

Not much more nu då, höres!


PUSSilusk

Kommentarer
♥ Rebecca

Miss you baby :(

2010-02-03 @ 17:47:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback