Hittade denna lista på Cosmo!

Publicerat: 2010-02-04 20:52:52
Nämn något som gjorde dig glad igår: Fick nya örhängen, snackade på skype;)
Vad gjorde du kl 8 i morse: Skottade snö:P
Vad gjorde du för femton min sen: Kollade på olika roliga klipp på youtube
Det sista du sa högt: Ehrm... en ramsa fina svordomar för att min dator inte fungerade som den skulle
Vad har druckit idag: vatten, kaffe, mjölk
Vad var det senaste du åt: renskav med ris
Vad var det senaste du köpte: en tidning
Vad är det för färg på din ytterdörr: Brun
Vad är det för väder hos dig nu: Snö
Godaste glassmaken: Choklad med bitar
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Nja, snarare lust/attraktion
Sover du i tungt: Ibland
Trivs du med ditt jobb: Jodå
Favoritklädsel: Beror på, Vinter: Stora koftor och flera lager på benen Sommaren: Shorts & linne
Favoritlåten just nu: Break Your Heart- Taio Cruz (Men den eviga är ju Poison-Alice Cooper)
Vad ser du om du tittar till höger: Bord med en massa grejer
Vad gör dig glad just nu: Att jag ser framemot flera grejer:)
Vad ska du göra härnäst: Skriva klart denna lista, sedan blir det Gossip Girl
Höger-eller vänsterhänt: Höger
Humör just nu: Varken trött eller pigg, helt okej
Favoritgodis: Choklad
Kläder just nu: Kakibyxor, linne, kofta:P
Sommarplaner: Oh jösses:P resa, vara med nära och kära, jobba?
Hur många kuddar sover du med: 1-6 st
Spelar du något instrument: Önskar att jag gjorde det
Morgon-eller nattmänniska: Oftast morgon
Är du kittlig: Oh yes
Snarkar du: Oh yes där med:)
Stjärntecken: Stenbock
Äckligaste insekten: Fluglarver, fy satan
längtar du efter mest just nu: Åhå, massor, händelser & människor;)


Kunde publicera denna lista efter bara ca 15-20 inloggningsförsök. Är det bara så för mig, eller för flera undrar jag?:P


PUSS





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback