Ma cravings

Publicerat: 2010-02-26 20:51:21

Slänger upp lite objekt som jag suktar efter ikväll (och annars;P):

Lite annorlunda med bar v-ringad rygg, tycker den är fin och annorlunda. Problemet är att jag vete fan när jag skulle använda den:P

Denna fast i vitt:)


Finns i grönsvart oxå... ♥ säger jag bara


ugh... den här fanns inte i min strl. men jag fortsätter jaga ;)

Fantastisk lr=) men när i helvete ska jag använda den??:P


Den här infaller kategorin "Jennifer har suktat efter i ett år, men aldrig fått tummen ur" skit



Söt. Helt underbar helt enkelt:D


Blev väldigt liten bild på dessa haremsbyxor. Tänkte mig dem med med en vit kråsblus med röda sömmar...:)

Nu blev det en helsikes massa kläder, och kunde väl gjort någe collage med dem kanske, men eftersom jag ligger och suktar sådant, kan jag ändå slänga upp dem såhär!

Nu blir det lockning av hår för min del.



PUSS



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback