Monday

Publicerat: 2010-02-01 19:44:03
Ny design, ny blogg. Härligt:)

Början på en ny vanlig vecka... lr nja... det fattas någe:P men jag har haft en helt okej dag i alla fall.
Jobb som vanligt fram till tre, sen gick jag på fika hos ett trevligt par som ville tacka mig. Fick kaffe, blommor, ett fint kort med ännu finare text, och ett presentkort på bio. Blev helt ställd för all denna glädje. Många varma kramar blev det oxå, och jag är glad att jag kunde hjälpa till.

Kvällen bjuder på mat, och en varm lång dusch hade jag planerat. Sedan så finns det ju annat oxå, kan upplysa om att nu gör jag gärna allt förutom att städa :S Kikar runt på nätet, tömmer min mejl på det som är ointressant (skittråkigt) bloggar... men men. Får trösta mig med hur fint det kommer bli sen;)

Nu är det dags för kyckling för min del!



PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback