Greengrass

Publicerat: 2010-06-17 18:19:52

Satt och kollade min kjol idag när jag satt i telefonkö. Den är i denim och om jag vikte undan lite sömmar, kunde jag se att den var lite mörkare, tänk kornblå, där. Kom på mig själv att önska den var blå på det sättet ist. För ganska ljus alltså.
Men sen så tänkte jag att om den hade varit mör med ljusa ställen, hade jag troligen önskat att den hade varit ljusare... Uttrycket "gräset är grönare på andra sidan" or what? Är det inte alltid så?
Sen började jag tänka på en underbar middag med mina tjejer....
Och vilka ställen man kunde hitta den där underbara långklänningen jag ville ha.
Sen blev jag sugen på mozzarella.

Jävlar vad man tänker när man inte har nåt bättre för sig än att vänta på telefonister :)


Kommentarer
♥ Daniel

åååh mozzarella min favvo, såå gött

2010-06-18 @ 09:54:37
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback