Goldylocks goes Emo

Publicerat: 2010-03-22 21:06:37
Verkar som solen med det fina vädret håller i sig, nu får man bara hoppas på att den där värmen som var upp i hela 12 plus kommer tillbax snart, hoppas kan man ju alltid;)
 
Resterna av denna kväll kommer gå till packning och städning och lite förhäxad tittande, vattna blommor ser det ut som oxå...oh juste paltkoma indeed hehe.
Mmm, spännande liv haha:D


Btw... gissa hur många fucking munsår jag har på min fucking mun? Fucking tre, grr. Som om en fucking fet blåsa skulle vara tillräckligt...
Fucking usch säger jag bara. Överdrift av f-ordet? oh nej, denna användning i högsta grad nödvändig, trust me;)




PUSS



Kommentarer
♥ Filippa

Hej :)

Jag har röstat på din snygga bikini och vore jätteglad om du röstade på min, den hittar du genom att gå in på min blogg! ;)

2010-03-30 @ 20:20:10
URL: http://filippafuxe.devote.se
♥ Linnea

sv; hehe okej! :D Nej det har jag inte, vad sa han i den då? :)

2010-03-31 @ 16:20:26
URL: http://ldg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback